przez Ryszard Trawiński

Wiganna Papina i Bogdan Czarnik w nowym SsangYong Musso
Ekipa programu „Za kierownicą SsangYong” postanowiła nie dać się letnim upałom i mimo gorącego dnia wszyscy punktualnie stawili się na planie kolejnego odcinka, który tym razem kręcony był na zatłoczonych ulicach stolicy oraz w warsztacie samochodowym należącym do jednego z autoryzowanych salonów SsangYong w Warszawie.
Gwiazdami i zarazem parą prowadzących „Za kierownicą SsangYong” w nowej odsłonie zostali Wiganna Papina, dzisiaj znana i ceniona stylistka, swego czasu gwiazda świetnego muzycznego programu „Lalamido”, oraz Bogdan Czarnik, utytułowany reiner.
Bohaterem zaś był nowy pick-up SsangYong Musso.
Gospodarze odcinka postanowili wziąć ten miejsko-terenowy model na warsztat, dosłownie i w przenośni. To białe, bardzo pakowne cacko z automatyczną skrzynią biegów robi ogromne wrażenie. Trudno było znaleźć kogoś, kto nie obejrzałaby się za tym sunącym przez warszawskie ulice pickupem rodem z Korei. Od pewnego czasu każdy nowy model tej marki zwraca na siebie uwagę designem, a jeśli na dodatek za szybą można rozpoznać znane twarze, niemal pewne jest, że ktoś chwyci za smartfon i zacznie robić zdjęcia.
Nasi eksperci zgodnie twierdzą, że Musso prowadzi się lekko i sprawdza się zarówno w mieście, jak i w terenie, m.in. dzięki napędowi na cztery koła. Jest bardzo pakowny (pickup!), na co zwrócili uwagę nasi prowadzący:
- Wiganna Papina, stylistka pracująca przy wielu programach (m.in. „Pytanie na śniadanie”) codziennie przewozi mnóstwo ubrań do stylizacji. Dostarcza je bowiem osobiście gwiazdom na plany filmowe i telewizyjne.
- Bogdan Czarnik często wozi ze sobą sprzęt niezbędny do ujeżdżania koni.
SsangYong Musso jest więc idealnym rozwiązaniem dla tych, od których praca wymaga przemieszczania się w różnych warunkach i wożenia ze sobą wielu niewygodnych akcesoriów.
Wiganna Papina i Bogdan Czarnik mieli przyjemność testować nowe Musso dzięki Promotion Instytut Events, producentowi cyklu „Za kierownicą SsangYong”.
Tematy: Eksperci TV, Eksperci stylizacja, Patronat medialny
Materiały powiązane
Nie ma dostępnych aktualności.
Podobne w serwisie

Gwiazdy dwóch seriali razem na planie

Do SPA na Podkarpacie

Miłość do jedzenia wyniosłam z domu

Imieninowa kolacja mistrza

Aktorstwo jest moim przeznaczeniem

Kalina Kocemba: kobiecość muszli
Jeszcze w dziale

Fast Fashion. Jednym ubrania, drugim śmieci

Niespodziewane pożegnanie

Reanimacja marki. Bruno Sialelli redefiniuje Lanvin

Kolory Pantone na jesień i zimę

Chcesz przetrwać? Współpracuj. LIKEtoKNOW.it

Chanel porzuca egzotyczne skóry

Zakupy w Internecie. Konferencja FASHION ECONOMY (2)

Rynek mody w Polsce. Konferencja FASHION ECONOMY (1)

Kombucza, grzybnia i włókna zamiast skóry

Rothy's: efekt Megan Markle

Nowe Musso dla zapracowanych

Nowe technologie w modzie

Dlaczego Berlin jest kreatywną stolicą świata

Miłość do jedzenia wyniosłam z domu

Dior znowu w siodle

Wiek cyfrowego darwinizmu

Rosną włoskie marki modowe

Calvin Klein WOMEN wchodzi na rynek

Anja Rubik: Plastic is not good (2)

Anja Rubik: Plastic is not good (1)

Jazz, moda i Różowy Homar

Recykling w @OtherStories

Aromamarketing. Grupy zapachowe

Biznes stawia na pasjonatów

Nie kupuj! Wypożycz

Kristola: nowa na polskim rynku

Wodzenie za nos czyli aromamarketing

Etyczny kaszmir lepszy i tańszy

Foliówkowy przekręt?
