przez Ryszard Trawiński

Kode With Klossy to organizacja charytatywna, która prowadzi letnie bootcampy z dziedziny programowania dla młodych dziewcząt, przyznaje stypendia, a także tworzy kobiecą społeczność kobiet w technologii. Fot. kodewithklossy.com
Kode With Klossy to organizacja charytatywna, która prowadzi letnie bootcampy z dziedziny programowania dla młodych dziewcząt, przyznaje stypendia, a także tworzy kobiecą społeczność kobiet w technologii. Fot. kodewithklossy.com

Między wybiegiem, kuchnią i… kodowaniem

Karlie Kloss. Supermodelka, przedsiębiorca i filantrop z St Louis. Sięgnijmy do jej strony internetowej karliekloss.com. Przeczytamy tam, co następuje.

Karlie Kloss wychowała się w St Louis. Odkryto ją gdy miała 13 lat i modelowała na lokalnym charytatywnym pokazie mody. Pracowała dla najlepszych projektantów, w tym Diora, Louisa Vuittona, Marca Jacobsa, Oscara de la Renty i Versacego. Obecnie jest twarzą Carolina Herrera, Adidasa i Swarovskiego. W 2014 roku Karlie została światowym ambasadorem L'Oreal Paris, a w roku 2016 znalazła się na liście 100 najbardziej wpływowych osób magazynu TIME.

Karlie w latach 2011-2015 pracowała dla marki Victoria’s Secret:

Poza modelowaniem, Karlie współpracowała z Momofuku Milk Bar tworząc własną linię wegańskich, bezglutenowych ciasteczek. Latem 2015 r. Karlie uruchomiła swój kanał YouTube o nazwie Klossy, gdzie Karlie między innymi dzieli się z widzem swa pasją do gotowania i pieczenia.

Karlie Kloss ma jeszcze jedną pasję. To pasja do… pisania programów. Czyli jak się dzisiaj mówi - do kodowania. W 2014 roku Karlie wystartowała z programem Kode With Klossy i wspiera młode kobiety uczące się kodowania. Celem programu jest umożliwienie kobietom nauki informatyki i nauk technicznych za pomocą praktycznych szkoleń i społecznościowym wsparciu na wczesnym etapie ich przygody z programowaniem.

W 2014 roku Karlie wystartowała z programem Code With Klossy i wspiera młode kobiety uczące się kodowania.
W 2014 roku Karlie wystartowała z programem Code With Klossy i wspiera młode kobiety uczące się kodowania.

Karlie Kloss to także bizneswoman. Młoda bizneswoman – właśnie skończyła 25 lat. Karlie chce pomóc młodym Amerykankom (obywatelstwo  amerykańskie lub prawo stałego pobytu to warunek konieczny przystąpienia do zabawy) rozwijać się w dziedzinie tak zwanych nowych technologii. Trzy lata temu Karlie poszła na swoją pierwszą lekcję kodowania, korzystając z krótkiej przerwy przed tygodniem mody. Był to bootcamp prowadzony przez nowojorską Flatiron School.

W efekcie powstała Kode With Klossy, organizacja charytatywna, która prowadzi letnie bootcampy z dziedziny programowania dla młodych dziewcząt, przyznaje stypendia, a także tworzy kobiecą społeczność kobiet w technologii. W serwisie organizacji, kodewithklossy.com, czytamy, że organizuje ona campy dla dziewcząt w wieku 13-18 lat w 10 miastach USA. Kursy prowadzone są w dość szerokim zakresie technik internetowych. Niedawno Kloss otworzyła swoje pierwsze biuro w Nowym Jorku, urządzając je przy pomocy projektantki Tiny Rich.

Tematy: Ludzie i marki, Wideo

Wróć

Materiały powiązane

Nie ma dostępnych aktualności.

Podobne w serwisie

Jeszcze w dziale

PANTONE. Na jesień i zimę 2019/20 specjaliści z Pantone Color Institute wybrali kolor Chili Pepper jako przewodni. Graf. KMT
PANTONE. Na jesień i zimę 2019/20 specjaliści z Pantone Color Institute wybrali kolor Chili Pepper jako przewodni. Graf. KMT

Za pomocą nowoczesnych urządzeń aromatyzujących możemy łatwo dobrać zapach w naszym pomieszczeniu z grupy odpowiadającej naszym zamiarom. Fot. aromalinea.pl
Za pomocą nowoczesnych urządzeń aromatyzujących możemy łatwo dobrać zapach w naszym pomieszczeniu z grupy odpowiadającej naszym zamiarom. Fot. aromalinea.pl

Paulina Janczak w kreacji Kristoli. Fot. Robert Majewski, backstage Krzysztof Gietka.
Paulina Janczak w kreacji Kristoli. Fot. Robert Majewski, backstage Krzysztof Gietka.

Mongolskie kozy wytwarzają jeden z najbardziej poszukiwanych kaszmirów na świecie. Fot. naadam.co
Mongolskie kozy wytwarzają jeden z najbardziej poszukiwanych kaszmirów na świecie. Fot. naadam.co

Torby HDPE. Fot. coolerlifestyle.com
Torby HDPE. Fot. coolerlifestyle.com

Ekobranding. Jakby Starbucks zmieniło logo na eco. Fot. pexels.com
Ekobranding. Logo Starbucks i... ekologo Starbucks proponowane przez Sylvana Boyera. Fot. pexels.com