przez PRomotion Instytut Events

Julia Maciuszek w reklamie czyli biznes stawia na pasjonatów
Młoda, ambitna akrobatka z Wrocławia systematycznie realizuje swoje plany i zajmuje mocne miejsce w show businesie.
Julia Maciuszek wzięła niedawno udział w kompaktowym projekcie filmowym fit dla Talaraia SPA i amerykańskiej marki odzieży sportowej Under Armour. Nie ma jeszcze oficjalnej informacji na temat współpracy ślicznej akrobatki z Under Armour, ale mówi się o dość szerokich wspólnych działaniach. Stało się to zaraz jej udziale w prestiżowym francuskim programie rozrywkowym „Le plus grande cabaret du monde”, wyróżniona jako jedyna Polka.
Przypomnijmy, że Julia Maciuszek była najmłodszą uczestniczką „Wyspy przetrwania”. Popularność zdobytą w programie telewizyjnym postanowiła wykorzystać w budowaniu kariery medialnej, którą w odróżnieniu od „ściankowych” celebrytek buduje systematycznie, w oparciu o swoje autentyczne pasje i rzeczywiste umiejętności na polu akrobatyki sportowej i artystycznej.
Z pewnością media niedługo doniosą o szczegółach. Dzisiaj, sadząc po materiale zdjęciowym, dostępnym w sieci, przyznać trzeba, że Julia Maciuszek wiarygodnie prezentuje odzież dedykowaną ćwiczeniom fit.
Tematy: Modele, Patronat medialny, Sesje modowe, Wideo
Materiały powiązane
Nie ma dostępnych aktualności.
Podobne w serwisie

Na zawsze Kenzo

Noir. Metal Couture w Tokio

Ubrać się eko i wyjść z domu

Odzież niczym ekstrawagancka poduszka

Ostry zwrot ku pokoleniu Z

Versace wprowadza monogram
Jeszcze w dziale

Fast Fashion. Jednym ubrania, drugim śmieci

Niespodziewane pożegnanie

Reanimacja marki. Bruno Sialelli redefiniuje Lanvin

Kolory Pantone na jesień i zimę

Chcesz przetrwać? Współpracuj. LIKEtoKNOW.it

Chanel porzuca egzotyczne skóry

Zakupy w Internecie. Konferencja FASHION ECONOMY (2)

Rynek mody w Polsce. Konferencja FASHION ECONOMY (1)

Kombucza, grzybnia i włókna zamiast skóry

Rothy's: efekt Megan Markle

Nowe Musso dla zapracowanych

Nowe technologie w modzie

Dlaczego Berlin jest kreatywną stolicą świata

Miłość do jedzenia wyniosłam z domu

Dior znowu w siodle

Wiek cyfrowego darwinizmu

Rosną włoskie marki modowe

Calvin Klein WOMEN wchodzi na rynek

Anja Rubik: Plastic is not good (2)

Anja Rubik: Plastic is not good (1)

Jazz, moda i Różowy Homar

Recykling w @OtherStories

Aromamarketing. Grupy zapachowe

Biznes stawia na pasjonatów

Nie kupuj! Wypożycz

Kristola: nowa na polskim rynku

Wodzenie za nos czyli aromamarketing

Etyczny kaszmir lepszy i tańszy

Foliówkowy przekręt?
