O nas

Serwis TOWNTRENDY wspiera wszystkie działania, które można objąć wspólnym terminem kultury MODNEGO MIASTA – czyli TRENDY TOWN. Obejmuje sprawy, które tworzą sposób życia i działania mieszkańców nowoczesnych miast, członków nowoczesnego społeczeństwa: kultury, mody, wizażu, beauty, designu -ale i zdrowego trybu życia i wellnes.

Dajemy talentom modowym, wizażowym, designerom, tym znanym i tym dopiero wchodzącym w świat biznesu, ludziom pracującym w sektorze fashion, beauty możliwość promocji. Mamy do dyspozycji kanały medialne, blogi, teksty redakcyjne, wywiady, biuletyny, serwisy społecznościowe, wydarzenia, projekty i kampanie, które sami tworzymy i rozprzestrzeniamy przestrzeni publicznej.

Zachęcamy projektantów do tworzenia mody opartej na koncepcji zrównoważonego rozwoju. Jest ona trwała, wspiera lokalne społeczności, rzemiosło artystyczne i buduje relacje.

Przybliżamy to, co dzieje się w świecie. Przedstawiamy młodych projektantów, przedstawiamy nowoczesne idee i trendy. Przybliżamy w przystępny sposób nowoczesne technologie przenikające do świata mody, designu, wizażu.

Nasz serwis zbudowany jest w oparciu o oprogramowanie open source. Chcemy zaprezentować model rozwoju serwisów internetowych, promujący współpracę, przejrzystość i wspólne innowacje, najlepiej wykonane w sposób otwarty.

Naszym hasłem przewodnim jest: JESTEŚ SOBĄ? – BĄDŹ ZE SWYM MIASTEM NA CZASIE – WASZ WSPÓLNY CZAS gdziekolwiek jesteś - TOWNTRENDY

Magda Gembal

Magda Gembal

Redaktor naczelna. W swoim zawodowym życiu była rzecznikiem prasowym, koordynatorem akcji charytatywnych, redaktorem naczelnym gazet informacyjnych, wydawcą, producentem sesji fotograficznych i modowych wydarzeń. Organizator TLOTY, dyrektor kreatywny i organizator projektów NadaMedia, Modne Miasto, Mielec Fashion Time, współorganizator Międzynarodowego Kongresu imperium Kobiet. Dziennikarz radiowy, prasowy – publicystyka, reportaż. Autor kampanii wizerunkowych, społecznych, wydawniczych, wyborczych, produktowych czy reklamowych. Pełni funkcję dyrektora kreatywnego w Daszu – firmie Public Relations.

Iza Śmieszek-Dorn

Iza Śmieszek – Dorn

Nasz dyrektor artystyczny. Jest artystą makijażu, wykładowcą i członkiem Brytyjskiego Towarzystwa Kamuflażu Skóry. Mistrzem w zawodzie Wizażystka-Stylistka, charakteryzatorem teatralnym i filmowym, specjalistką body paintingu. Ukończyła Akademię Sztuk Pięknych na kierunku polichromia rzeźby, Międzynarodową Szkołę Charakteryzacji Teatralnej i Filmowej Screen Face. Od 2005 roku pracuje jako Make Up Artist Educator KRYOLAN Professional. Już drugą kadencję pełni funkcję przewodniczącej Komisji Egzaminacyjnej dla zawodu wizażystka-stylistka w Mazowieckiej Izbie Rzemiosła i Przedsiębiorczości w Warszawie zrzeszonej w prestiżowym Związku Rzemiosła Polskiego. Maluje gwiazdy estrady, filmu i teatru, modelki na sesjach zdjęciowych i wszystkich, którzy potrzebują znakomitej, artystycznej oprawy w różnych życiowych sytuacjach. Jest członkiem Jury w Międzynarodowych i Krajowych Festiwalach Mistrzostwach wizażu i body paintingu, niekwestionowanym specjalistą makijażu wykonywanego w technice airbrush. Iza śmieszek – Dorn jest założycielem i dyrektorem programowym Fundacji Rozwoju Makijażu Medycznego KAMUFLAŻ oraz dyrektorem Szkoły Mistrzów Wizażu i Charakteryzacji.

Anna Rączka

Anna Rączka

Copywriter, blogerka, współzałożycielka projektu 2write.pl oraz ColourCode.pl, autorka inspirujących wywiadów z kobietami sukcesu, które wyróżnia autentyczność i oryginalność. Pomaga odkrywać indywidualny kod językowy małym i jednoosobowym biznesom tworzonym z pasją i sercem, pisząc unikatowe teksty na blogi i strony internetowe. Promuje kreatywne kobiece biznesy i marki skierowane do kobiet. Kocha pisać o ludziach dla ludzi. Specjalizuje się w tematyce lifestyle, przedsiębiorczość, moda, zdrowie. Wierzy w autentyczność w biznesie i spójność działania w zgodzie ze sobą.  Gdy na chwilę odrywa się od pisania, podróżuje po świecie, biega, odkrywa nowe przepisy kuchni roślinnej lub relaksuje się, praktykując jogę.

Jolanta Pełka

Jolanta Pełka

Ekspert w dziedzinie kreowania wizerunku osób, firm, korporacji, trener-szkoleniowiec,  Master Makeup Artist & Stylist, dyplomowany mistrz w zawodzie wizażystka-stylistka, juror międzynarodowych i krajowych mistrzostw makijażu. Z wykształcenia jest fizykiem i absolwentką StyleMakers Academy BFAS w USA,  z zawodu, zamiłowania i pasji – doradcą, konsultantką i kreatorem wizerunku osobistego i firmowego, stylistką makijażu, sylwetki, mody, wizażystką, trenerem szkoleniowcem, coachem wizerunkowym. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń i warsztatów sztuki interpretacji siebie za pomocą koloru, stroju,  makijażu, mowy ciała, sposobu poruszania się, mówienia, psychologii barw, zasad kreowania wizerunku. Prowadzi kluczowe projekty w warszawskim Institute of Image Management, treningi, seminaria, warsztaty, szkolenia na temat autoprezentacji i zarządzania wizerunkiem, etykiety biznesowej, protokołu biznesowego, wizerunku firmy i jej pracowników, a także zawodowe kursy dla wizażystów, stylistów, doradców wizerunku w warszawskiej Szkole Mistrzów Wizażu i Stylizacji. Od wielu lat współpracuje z czasopismami i dziennikami jako redaktor i publicysta. Już drugą kadencję przewodniczy Komisji Egzaminacyjnej w zawodzie wizażystka-stylistka w Mazowieckiej Izbie Rzemiosła i Przedsiębiorczości w Warszawie.

Justyna Zaranek

Charakteryzator – znana i ceniona postać w realizacjach filmowych, teatralnych, widowiskowych, w produkcjach telewizyjnych, reklamowych, w wydarzeniach. Bardzo chętnie udziela się w akcjach charytatywnych wspieranych lub organizowanych przez fundacje. W dorobku zawodowym charakteryzatora Justyna ma takie produkcje jak: Kandydat, Droga do raju, Balladonna, Miejsca przeklęte, Pięć dni z życia prymasa, Huśtawka, Blondynka, Listy gończe, Prawdziwe życie, Żyd, Pitbull. Nowe Porządki, Pitbull. Niebezpieczne Kobiety, Czerwony punkt.  Współpracowała również przy: Historia Ireny Sendlerowej, Smoleńsk, Wataha.

Ryszard Trawiński

Dyrektor artystyczny Wydarzeń, redaktor naczelny Kontaktów, wychodzący poza ramy jakiegokolwiek schematu, niezdyscyplinowany i potargany genialny grafik, freelancer, pracuje nad oprawą graficzną kampanii wyborczych, medialnych, społecznych, fundacyjnych. Składa i ilustruje grafiką książki, wydawnicze projekty, biuletyny i wszelką prasę. Projektuje okładki książek. Czuwa nad wizerunkiem graficznym kampanii produktowych dla marek odzieżowych, sklepów, firm kosmetycznych. Z racji ścisłego wykształcenia nie boi się programowania i analityki internetowej, a także - user experience.

Czytaj