Serwis TOWNTRENDY wspiera wszystkie działania, które można objąć wspólnym terminem kultury MODNEGO MIASTA – czyli TRENDY TOWN. Obejmuje sprawy, które tworzą sposób życia i działania mieszkańców nowoczesnych miast, członków nowoczesnego społeczeństwa: kultury, mody, wizażu, beauty, designu -ale i zdrowego trybu życia i wellnes.
Dajemy talentom modowym, wizażowym, designerom, tym znanym i tym dopiero wchodzącym w świat biznesu, ludziom pracującym w sektorze fashion, beauty możliwość promocji. Mamy do dyspozycji kanały medialne, blogi, teksty redakcyjne, wywiady, biuletyny, serwisy społecznościowe, wydarzenia, projekty i kampanie, które sami tworzymy i rozprzestrzeniamy przestrzeni publicznej.
Zachęcamy projektantów do tworzenia mody opartej na koncepcji zrównoważonego rozwoju. Jest ona trwała, wspiera lokalne społeczności, rzemiosło artystyczne i buduje relacje.
Przybliżamy to, co dzieje się w świecie. Przedstawiamy młodych projektantów, przedstawiamy nowoczesne idee i trendy. Przybliżamy w przystępny sposób nowoczesne technologie przenikające do świata mody, designu, wizażu.
Nasz serwis zbudowany jest w oparciu o oprogramowanie open source. Chcemy zaprezentować model rozwoju serwisów internetowych, promujący współpracę, przejrzystość i wspólne innowacje, najlepiej wykonane w sposób otwarty.
Naszym hasłem przewodnim jest: JESTEŚ SOBĄ? – BĄDŹ ZE SWYM MIASTEM NA CZASIE – WASZ WSPÓLNY CZAS gdziekolwiek jesteś - TOWNTRENDY
Magda Gembal
Redaktor naczelna. W swoim zawodowym życiu była rzecznikiem prasowym, koordynatorem akcji charytatywnych, redaktorem naczelnym gazet informacyjnych, wydawcą, producentem sesji fotograficznych i modowych wydarzeń. Organizator TLOTY, dyrektor kreatywny i organizator projektów NadaMedia, Modne Miasto, Mielec Fashion Time, współorganizator Międzynarodowego Kongresu imperium Kobiet. Dziennikarz radiowy, prasowy – publicystyka, reportaż. Autor kampanii wizerunkowych, społecznych, wydawniczych, wyborczych, produktowych czy reklamowych. Pełni funkcję dyrektora kreatywnego w Daszu – firmie Public Relations.
Iza Śmieszek – Dorn
Nasz dyrektor artystyczny. Jest artystą makijażu, wykładowcą i członkiem Brytyjskiego Towarzystwa Kamuflażu Skóry. Mistrzem w zawodzie Wizażystka-Stylistka, charakteryzatorem teatralnym i filmowym, specjalistką body paintingu. Ukończyła Akademię Sztuk Pięknych na kierunku polichromia rzeźby, Międzynarodową Szkołę Charakteryzacji Teatralnej i Filmowej Screen Face. Od 2005 roku pracuje jako Make Up Artist Educator KRYOLAN Professional. Już drugą kadencję pełni funkcję przewodniczącej Komisji Egzaminacyjnej dla zawodu wizażystka-stylistka w Mazowieckiej Izbie Rzemiosła i Przedsiębiorczości w Warszawie zrzeszonej w prestiżowym Związku Rzemiosła Polskiego. Maluje gwiazdy estrady, filmu i teatru, modelki na sesjach zdjęciowych i wszystkich, którzy potrzebują znakomitej, artystycznej oprawy w różnych życiowych sytuacjach. Jest członkiem Jury w Międzynarodowych i Krajowych Festiwalach Mistrzostwach wizażu i body paintingu, niekwestionowanym specjalistą makijażu wykonywanego w technice airbrush. Iza śmieszek – Dorn jest założycielem i dyrektorem programowym Fundacji Rozwoju Makijażu Medycznego KAMUFLAŻ oraz dyrektorem Szkoły Mistrzów Wizażu i Charakteryzacji.
Anna Rączka
Copywriter, blogerka, współzałożycielka projektu 2write.pl oraz ColourCode.pl, autorka inspirujących wywiadów z kobietami sukcesu, które wyróżnia autentyczność i oryginalność. Pomaga odkrywać indywidualny kod językowy małym i jednoosobowym biznesom tworzonym z pasją i sercem, pisząc unikatowe teksty na blogi i strony internetowe. Promuje kreatywne kobiece biznesy i marki skierowane do kobiet. Kocha pisać o ludziach dla ludzi. Specjalizuje się w tematyce lifestyle, przedsiębiorczość, moda, zdrowie. Wierzy w autentyczność w biznesie i spójność działania w zgodzie ze sobą. Gdy na chwilę odrywa się od pisania, podróżuje po świecie, biega, odkrywa nowe przepisy kuchni roślinnej lub relaksuje się, praktykując jogę.
Jolanta Pełka
Ekspert w dziedzinie kreowania wizerunku osób, firm, korporacji, trener-szkoleniowiec, Master Makeup Artist & Stylist, dyplomowany mistrz w zawodzie wizażystka-stylistka, juror międzynarodowych i krajowych mistrzostw makijażu. Z wykształcenia jest fizykiem i absolwentką StyleMakers Academy BFAS w USA, z zawodu, zamiłowania i pasji – doradcą, konsultantką i kreatorem wizerunku osobistego i firmowego, stylistką makijażu, sylwetki, mody, wizażystką, trenerem szkoleniowcem, coachem wizerunkowym. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń i warsztatów sztuki interpretacji siebie za pomocą koloru, stroju, makijażu, mowy ciała, sposobu poruszania się, mówienia, psychologii barw, zasad kreowania wizerunku. Prowadzi kluczowe projekty w warszawskim Institute of Image Management, treningi, seminaria, warsztaty, szkolenia na temat autoprezentacji i zarządzania wizerunkiem, etykiety biznesowej, protokołu biznesowego, wizerunku firmy i jej pracowników, a także zawodowe kursy dla wizażystów, stylistów, doradców wizerunku w warszawskiej Szkole Mistrzów Wizażu i Stylizacji. Od wielu lat współpracuje z czasopismami i dziennikami jako redaktor i publicysta. Już drugą kadencję przewodniczy Komisji Egzaminacyjnej w zawodzie wizażystka-stylistka w Mazowieckiej Izbie Rzemiosła i Przedsiębiorczości w Warszawie.
Justyna Zaranek
Charakteryzator – znana i ceniona postać w realizacjach filmowych, teatralnych, widowiskowych, w produkcjach telewizyjnych, reklamowych, w wydarzeniach. Bardzo chętnie udziela się w akcjach charytatywnych wspieranych lub organizowanych przez fundacje. W dorobku zawodowym charakteryzatora Justyna ma takie produkcje jak: Kandydat, Droga do raju, Balladonna, Miejsca przeklęte, Pięć dni z życia prymasa, Huśtawka, Blondynka, Listy gończe, Prawdziwe życie, Żyd, Pitbull. Nowe Porządki, Pitbull. Niebezpieczne Kobiety, Czerwony punkt. Współpracowała również przy: Historia Ireny Sendlerowej, Smoleńsk, Wataha.
Ryszard Trawiński
Dyrektor artystyczny Wydarzeń, redaktor naczelny Kontaktów, wychodzący poza ramy jakiegokolwiek schematu, niezdyscyplinowany i potargany genialny grafik, freelancer, pracuje nad oprawą graficzną kampanii wyborczych, medialnych, społecznych, fundacyjnych. Składa i ilustruje grafiką książki, wydawnicze projekty, biuletyny i wszelką prasę. Projektuje okładki książek. Czuwa nad wizerunkiem graficznym kampanii produktowych dla marek odzieżowych, sklepów, firm kosmetycznych. Z racji ścisłego wykształcenia nie boi się programowania i analityki internetowej, a także - user experience.
Czytaj
No 21. Alessandro Dell’Acqua: Nie mogę już znieść tego całego bla bla związanego z ochroną i wygodną odzieżą do pracy w domu. Jeszcze nie wyszliśmy z pandemii, ale moje anteny są już dostrojone do innego rytmu. Fot. No 21
CHANEL. HAUTE COUTURE WIOSNA-LATO 2021. Grand Palais został przekształcony w taki sposób, aby przywołać urok jakiegoś wiejskiego wesela na południu Francji. Fot. Chanel
IRIS VAN HERPEN. ROOTS OF REBIRTH. Van Herpen wyobraża sobie cudowną mozaikę wzajemnych powiązań w naturalnej „szerokiej sieci drewna”, prowadzącej dialog między ziemią a... zaświatami? Fot. Iris van Herpen
HERMÈS. MENSWEAR. JESIEŃ-ZIMA 2021/22. Veronique Nichanian: Chciałam przeciwstawić się kategoryzacji, wymazać konwencjonalne ograniczenia i zbudować powiązania między rodzajami odzieży, które zwykle są rozdzielone. Fot. Hermès
WIKTOR & ROLF. HAUTE COUTURE WIOSNA 2021. Kolekcję zaprezentowano w zamkniętej fabryce amunicji Het HEM pod Amsterdamem przekształconej w przestrzeń sztuki współczesnej. Fot. Wiktor & Rolf
CHANEL. METIERS D'ART 2020/21. kolekcja zdaje się przebiegać przez stulecia – od czasów Diany de Poitiers i Katarzyny Medycejskiej poprzez lata Gabrielle Chanel po rok 2020. Fot. Chanel
STELLA MCCARTNEY. RTW WIOSNA 2021. Kolekcja zaprezentowana została w ogrodach Houghton Hall w Norfolk), gdzie modelki szły po obwodzie „Full Moon Circle” – imponującej „księżycowej” rzeźby Richarda Longa. Fot. Stella McCartney