LANVIN. READY TO WEAR WIOSNA 2022. PARYŻ PAŹDZIERNIK 2021. Większość klientów zainteresowanych dzisiejszą ofertą Lanvina szuka efektownych i fantastycznych propozycji. Bruno Sialelli opracował więc kolekcję swobodną i bezkompromisową. Fot. Lanvin
LOUIS VUITTON. READY TO WEAR. WIOSNA 2022. Dla Nicolasa Ghesquière postać wampira to ucieleśnienie istoty, która podróżuje przez wieki, dostosowując się do zasad ubioru kolejnych epok, ale za każdym razem zachowuje ducha przeszłości. Fot. Louis Vuitton
CHANEL. READY TO WEAR WIOSNA 2022. Modelki porzuciły ponure lub zniecierpliwione twarze na rzecz uśmiechów, uwodzicielskich minek i wybiegowego tańca. Fot. Chanel
CHLOÉ. READY TO WEAR. WIOSNA 2022. PARYŻ WRZESIEŃ 2021. Pierwszy od czasu lockdownu pokaz kolekcji Chloé odbył się w Paryżu nad Sekwaną, wzdłuż Quai de la Tournelle. Rzuca w oczy ograniczenie prawie do połowy, bo do 31 liczby stylizacji. Fot. Chloé
GIVENCHY. READY TO WEAR WIOSNA 2022. Kolekcja Matthew M. Williamsa jakkolwiek zrównoważona wizualnie, nie demonstruje romantyczności, inkluzywności i lekkomyślności, tak akcentowanych przez innych projektantów. Fot. Givenchy
LOEWE. READY TO WEAR WIOSNA 2022. Jonathan Anderson dyrektor kreatywny Loewe jest zdania, że wyjście z kryzysu powinno być związane kreatywną zmianą, ze zbudowaniem nowej estetyki. Fot. Loewe
COPERNI. READY TO WEAR. WIOSNA 2022. PARYŻ WRZESIEŃ 2021. Arnaud Vaillant i Sébastien Meyer nie próbowali swą kolekcją odpowiadać na pospandemiczne problemy branży. Zamiast tego uciekli w przyszłość. Fot. Coperni
CHRISTIAN DIOR. READY TO WEAR WIOSNA 2022. PARYŻ WRZESIEŃ 2021. Maria Grazia Chiuri podjęła współpracą z Anną Paparatti, która opracowała scenografię w stylu konceptualnego pop-artu, nawiązującą do barwnych prac Paparatti z lat 60. Fot. Christian Dior